.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی:حضور پرشور مردم درانتخابات ضامن انقلاب است

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني گفت: ايجاد زمينه‌هاي حضور سراسري و پرشور مردم در پاي صندوق‌هاي راي ضامن حفظ انقلاب و مردم خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مجمع تشخيص مصلحت نظام،‌ آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني در ديدار با نمايندگان مجلس خبرگان به تحولات داخلي و جهاني اشاره كرد و سال آينده را سالي ويژه براي كشور از لحاظ نوسانات اقتصادي در جهان و داخل دانست و گفت: مديريت بودجه سالانه كشور كه بحث اخير در مجلس شوراي اسلامي است، مبحث مهمي در كشور است كه اميدواريم با تمهيدات نمايندگان مجلس آثار سو آن كاهش يابد.
وي به افزايش حجم تبليغات سوء دشمنان با شناسنامه و بي‌شناسنامه، رسانه‌هاي بيگانه و بي‌هويت عليه ايران اشاره كرد و گفت: متاسفانه برخي كشورهايي كه قبلا سابقه دوستي و همكاري نيز با ايران داشتند، تحت تاثير برخي تحريكات شيطنت‌آميز قرار گرفته‌اند كه ضرورت هوشياري اداره سياست خارجي كشور را مضاعف مي‌كند.
وي هم‌چنين با تبريك هفته وحدت، به تحريكات دشمنان وحدت اسلام عليه مسلمانان و القاء تفرقه و اختلاف ميان شيعه و سني در جهان و كشورهاي همسايه اشاره كرد و گفت:‌ بايد زمينه‌هاي اختلاف را با سعه‌صدر و درك و تفاهم متقابل و پرهيز از تندروي‌ها چه در داخل و چه در سطح جهان اسلام سد كنيم.
رييس مجلس خبرگان به انتخابات رياست جمهوري در سال آينده اشاره كرد و گفت: ايجاد زمينه‌هاي حضور سراسري و پرشور مردم در پاي صندوق‌هاي راي ضامن حفظ انقلاب و مردم خواهد بود.
وي اجراي دقيق اصل 44 قانون اساسي و ضرورت ترغيب و تشويق سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در مناطق محروم و تقويت تعاوني‌ها را براي اقتصاد كشور بسيار مهم دانست.
هاشمي در پاسخ به سوالي در مورد اهداف سفر به عراق با اشاره به زيارت عتبات مقدسه، مذاكره با مراجع و به خصوص آيت‌الله سيستاني افزود: حفظ و تقويت ائتلاف و وحدت در عراق، توسعه و بازسازي عتبات عاليه و رفع موانع و مشكلات پيمانكاران ايراني براي مشاركت در بازسازي‌ها و سرمايه‌گذاري‌ بخش‌هاي خصوصي و تقويت مناسبات دو جانبه و نزديك‌تر كردن ديدگاه‌هاي مختلف از جمله اهداف اين سفر بود.
در ابتداي اين ديدار آيات و حجج اسلام والمسلمين معلمي، شفيعي، حيدري، كعبي، سليماني و سيداحمد خاتمي به طور جداگانه ديدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد مسائل اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي كشور بيان كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.